Lovisa Ullberg

Alla inlägg under maj 2014

Av Lovisa Ullberg - 31 maj 2014 18:28

Sitter på tåget påväg hem från göteborg nu, och vi är typ hemma snart.
Vi började med att gå in på grandparfymeri och tittade lite, sen gick vi till tessie och där köpte jag lite saker.
Sen har vi fikat, och varit i massa affärer.
Jag köpte ganska mycket, så det kommer en haul idag eller i morgon.
Om kag hinner idag så kommer den kanske upp i kväll, men vi ska till kusinerna sen. Så vi får se!

Med det har iaf varit en rolig dag, och jag är nöööjd haha. ;)

Jag fotade inte jättemycket, men här kommer lite bilder iaf.

Twins ;)

Så goood ^^

Av Lovisa Ullberg - 30 maj 2014 17:58

Förut så var jag på stan med ida.
Vi gick typ i affärer, fikade och sen så skulle Ace Wilder komma till stan så vi kollade lite på henne.
Men det var roligt!

Nu så ska vi iaf åka till Stina.
Det var rätt länge sen, så det blir kul!
Vi kommer nog inte stanna så jättelänge, för i morgon ska jag till Göteboooorg! :)
Så vi ska upp ganska tidigt.
Jag, mamma och maja ska ta tåget dit i morrn då, och det kommer bli skitnajjs!

Av Lovisa Ullberg - 29 maj 2014 14:58

Inatt så sov jag hos ida, maja va med oxå.
Vi hade jättekul i går kväll, och nu så chillar vi på studsmattan och dansar lite. ;)

Mitt internett har typ inte funkat, så därför bloggade jag inte för än nu.

Jag vet inte riktigt hur länge jag kommer att vara här, men nu vet ni iaf lite vad ja har gjort. ;)

Göttar oss med lite godis. ;P

Av Lovisa Ullberg - 28 maj 2014 10:05

   

Här är lite bilder på håret oxå! ;)

Av Lovisa Ullberg - 27 maj 2014 22:03

Jag hade faktiskt bestämt att jag inte skulle tona håret innan sommaren igen.
Meeen.... Det gick inte så bra, för jag har precis tonat det lite mörkare igen.
Jag gillar att det är lite brunare.
Fast nu kommer jag inte tona nåt mer innan sommaren iaf! ;)

Hahah, väldigt ful bild just nu.
Men det kommer säkert finare imorrn!

Av Lovisa Ullberg - 27 maj 2014 09:17

  

Har precis gjort klart ett religion prov, och det gick bra. 

Jag hade inte tränat så bra innan, men det kändes ändå bra haha. ;) 

 Idag så slutade vi tidigt, så det är gött.


Det blev ingen bloggning igår för att efter skolan så va jag med Ida o Maja, och sen var jag tvungen att  plugga lite.

Men jag vet ändå inte vad jag ska blogga om typ...

Det är inte jättemånga som läser bloggen just nu heller... Funderade ett tag på att byta bloggportal, men jag vet inte...

Vad tycker ni? Kommentera gärna så blir jag jätteglad! 

Och sen kan ni gärna kommentera vad ni vill att jag ska blogga om. 

Jag kanske inte får några kommentarer hahah, men jag vill gärna veta vad ni vill läsa.  Ni bestämmer! ;)


Jajaaa... Måste sluta nu,  ska göra korsord HAHA. :') 


 

Lovisa


Heej
Lovisa här! Är 13 år och bloggar om min vardag.
Hoppas ni gillar min blogg!
Kram

Fråga något här

14 besvarade frågor

Sök

Instagram

 

Följ görna - lovisaullberg

YouTube

    

Prenumerera - Lovisa Ullberg

Senatse inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>



Ovido - Quiz & Flashcards