Lovisa Ullberg

Alla inlägg under juni 2014

Av Lovisa Ullberg - 30 juni 2014 21:54

Idag har det inte varit så jättefint väder, så vi åkte till ett köpcentrum.
Jag köpte lite grejer, men jag kommer nog göra en haul när vi kommer hem, så ni får se då. ;)

I morgon så tror jag att vi bara ska va här vid poolen och så.

I går så brände jag mig på axlarna, som jag brukar typ. ;)
Det är väldigt irriterande, för det gör ont så fort man nuddar lite bara...

Av Lovisa Ullberg - 29 juni 2014 21:01

Idag så har vi varit på stranden, eller det var en stenstrand.
Det var gött!
Jag trodde att jag skulle kunna snorkla, men det gick inte så bra för man såg typ inget och det fanns inga fiskar där. ;)
Sen så har vi badat lite i poolen oxå.

Men nu så har vi ätit pizza.
Italiensk pizza är ju gött dee! :D

Av Lovisa Ullberg - 28 juni 2014 22:15

Idag så har vi bara varit i huset, eller typ badat i poolen och så.
Jag har redan bränt mig lite, på magen haha.
Förut så gick vi en liten promenad, och stannade och åt glass.

I natt ska jag och Emelie sova på balkongen. :') Vi ville typ testa det, så vi får väl se hur det går.

I morgon så ska vi nog åka till stranden, så det blir gött! :)

Haha, testade Eriks keps. ;P

Jag har inte så bra bilder på mobilen, för vi tar mest med kameran.

Av Lovisa Ullberg - 27 juni 2014 23:02

Nu är vi framme i Italien och i huset.
Så gööött! :)
Vi har badat i poolen och det va jätte najs!

Resan hit va rätt jobbig och tråkig, men nu är vi äntligen här.

Jag har internett här, så jag kommer kunna blogga. :D
Här kommer lite bilder bara.

Så fint!! :)

Av Lovisa Ullberg - 26 juni 2014 20:24

Tidigt i morgon så åker vi till Italien då.
Kommer bli skitkul, fast inte att åka dit... För vi åker 3 timmar i planet först, och sen typ 3 timmar i bil till huset vi ska bo i.
Men annars kommer det bli grymt, och vi kommer då bo i ett hus och ha egen pool och så. :D
Jag hoppas att jag kan få internettet där så att jag kan blogga!

Kram!

Av Lovisa Ullberg - 24 juni 2014 20:29

Nu tittar jag på allsång på Skansen och äter popcorn. :)
Det är ju första programmet idag, och det va väl inte jättebra artister där idag.
Saknar faktiskt att Måns som programledare...

Lovisa


Heej
Lovisa här! Är 13 år och bloggar om min vardag.
Hoppas ni gillar min blogg!
Kram

Fråga något här

14 besvarade frågor

Sök

Instagram

 

Följ görna - lovisaullberg

YouTube

    

Prenumerera - Lovisa Ullberg

Senatse inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>



Ovido - Quiz & Flashcards