Lovisa Ullberg

Alla inlägg under juni 2014

Av Lovisa Ullberg - 23 juni 2014 19:03

Sitter och lyssnar på musik och chillar lite haha.

Jag har varit med maja typ hela dagen idag.
Det va rätt länge sen faktiskt, så det va kul! :)
Vi gjorde väl inte så mycket, typ va ute lite och så.

Tänkte att jag skulle passa på att berätta vad jag ska göra på fredag! ;)
Haha nejmen på fredag så ska jag till... ITALIEEEN!
Yees, jag drar från kalla Sverige där det inte ens märks att det är sommar, till varma Italien och blir bruun. ;')
Jag ska åka dit med familjen, mormor o morfar och kusinerna och vi kommer typ bo i ett eget hus med egen pool.
Blir grymt! :)

Och jag får hoppas att jag kan blogga där!

Av Lovisa Ullberg - 22 juni 2014 11:15

I helgen så har vi vart på kusten med några kompisar, och firat midsommar. 


I går så badade vi och hoppade fån ett hopptorn där, fast det var kallt så jag badade inte länge! 

Sen så fiskade vi krabbor, och vi hittade många krabbor som va pyttesmå!

På kvällen så satt vi i ett växthus typ, fast det blev mer som ett uterum haha. Det var mysigt iaf! 


Men idag så ska vi iaf åka hem, och det blir gött. ;)

 

   




Av Lovisa Ullberg - 20 juni 2014 21:16


Jag gjorde bara en kort liten video. ;)

Av Lovisa Ullberg - 19 juni 2014 21:48

Idag sov jag länge, till 11 typ. ;')
Jag brukar inte sova så länge, men jag var ju väldigt trött så.

Men jag har inte gjort något idag.
Har packat lite, för vi ska till några kompisar i helgen, och fira midsommar och så.

Jag funderade på att göra en "get ready with me" eller nåt i morgon, på midsommarafton alltså.
Vad vill ni? :)

Av Lovisa Ullberg - 18 juni 2014 22:45

Idag så var det den sista dagen på danslägret, och idag så tränade vi mest till uppvisningen och la på det sista och så.

17.30 så var det uppvisning, och det gick bra. Jag gjorde lite fel, men jajaaa. ;)
Det fick väldigt fort, fast det var kul!

Men i morgon så ska jag sova länge, för det har inte jag gjort på ett tag.
Har ju gjort rätt mycket nu de senaste dagarna! ;)

Bästa Thomas, som har varit med i melodifestivalen och gjort danser och så! :)

Av Lovisa Ullberg - 17 juni 2014 21:45

Idag så hade vi oxå fyra långa lektioner med olika danser, som igår och vi började dagen med att springa en kortis.
Sen hade vi lektioner hela dagen, och sen åt vi tacos.
Men i natt så sover jag faktiskt hemma, och det är för att jag kände att jag sover bättre hemma, och jag vill va pigg i morgon till uppvisning och så.
Jag bor ju väldigt nära oxå, så jag ska nog cykla dit i morgon.

Det är alltså samma sak i morgon, lektioner hela dagen och på kvällen ör det uppvisning. Blir kul!

Lovisa


Heej
Lovisa här! Är 13 år och bloggar om min vardag.
Hoppas ni gillar min blogg!
Kram

Fråga något här

14 besvarade frågor

Sök

Instagram

 

Följ görna - lovisaullberg

YouTube

    

Prenumerera - Lovisa Ullberg

Senatse inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>



Ovido - Quiz & Flashcards