Lovisa Ullberg

Alla inlägg under juni 2014

Av Lovisa Ullberg - 3 juni 2014 21:21

Jag praoade ju på förskolan idag oxå.
Det är faktiskt roligt att va med barnen, för dom är så söta när dom kan prata lite och så. ;')
Även fast man inte alltid förstår vad dom säger!

Jag spelade lite gitarr (för de hade en där) och så sjöng dom. :')
Tyvärr så var inte gitarren så stämd så det blev inte så många låtar.
Inte för att jag är bra på gitarr heller meen, hahah.
Det var lite tråkigt att inte träffa dom igen nu när jag lärde känna dom lite, men jag kanske hälsar på en annan dag!

Förut så skulle emelie träffa sin klass, och typ fika och så.
Jag åkte med en liten stund, men det var tråkigt och det regnade så jag drog hem. xD

I morgon så ska jag ju till skolan igen, och då blir det nog en vanlig skoldag.

Av Lovisa Ullberg - 2 juni 2014 21:18

Alltså, vårterminen har gått sjukt fort.  Vi slutar liksom nästa vecka! 

Det känns både bra och dåligt, som jag nog ha skrivit om innan. 

Ååå vad jag kommer sakna alla i klassen! Som jag liksom har gått i samma klass med i typ 6 år. 

Även fast jag kommer träffa dom flesta till hösten oxå...


Vi har typ inga "riktiga" skoldagar kvar nu.

Den här veckan:


Måndag/tisdag - Prao

Onsdag - vanlig dag

Torsdag - KM (kommunmästerskap i friitrott, som jag brukar vara med i) 

Fredag - lediga 


Nästa vecka:


Måndag - Klassresa till Liseberg (kommer bli GRYMT) 

Tisdag - Brännboll mot lärarna (förklarar mer i ett annan inlägg;P) 

Onsdag - vanlig dag

Tosdag - klassersa, åka bååt haha (förklarar oxå mer i ett annat inlägg)

Fredag - SKOLAVSLUTNING 

 

Av Lovisa Ullberg - 2 juni 2014 20:58

Idag så var jag ju på förskolan och praoade, och det var roligt.
Alla barnen är så sötaaa!
Jag ska dit i morgon oxå, så det blir kul att träffa dom igen. ;)

Sen när jag hade "jobbat" klart så åt jag och mamma glass på stan.
Och på kvällen så åkte vi in till stan igen för att det var "karneval".
Alltså, alla på gymnasiet klär ute sig och går runt i stan hahah.
Men det är lite kul att se. :)

Av Lovisa Ullberg - 1 juni 2014 21:54

Jag ska inte till skolan i morgon, för att i morgon och på tisdag så ska vi praoa.
Jag ska praoa på en förskola, där mamma jobbar.
Och jag gillar ju att vara med små barn, så det blir kul! :)

Förresten så är videon uppe på bloggen nu, som ni kanske har sett.
Det tog tid att ladda upp, som vanligt. Men nu är den uppe iaf! :)

<3

Av Lovisa Ullberg - 1 juni 2014 17:15

Lovisa


Heej
Lovisa här! Är 13 år och bloggar om min vardag.
Hoppas ni gillar min blogg!
Kram

Fråga något här

14 besvarade frågor

Sök

Instagram

 

Följ görna - lovisaullberg

YouTube

    

Prenumerera - Lovisa Ullberg

Senatse inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>



Ovido - Quiz & Flashcards