Lovisa Ullberg

Alla inlägg under oktober 2014

Av Lovisa Ullberg - 31 oktober 2014 21:54

Idag så åkte jag in till stan och träffade Hanna. :)
Vi fikade och kollade i lite affärer, va kul!

Sen så åkte jag och bowlade me familjen. Det gick inte så bra för mig men jajaj.

Imorn så ska jag träna, och sen har jag ingen mer planerat.

Nu är det snart skola igen, pallaaa... :/

Vita tänder! :')

Bio

Av Lovisa Ullberg - 30 oktober 2014 22:18

Idag va jag på bio, pojken med guldbyxorna. :') Jag tyckte att den va rätt bra faktiskt.
Jag hade inte varit på bio på jättelänge!

Sen så va jag på dansskolan och tränade lite.
Körde hiphop idag, för nu är det bara 2 veckor kvar till nästa tävling.
Det går fort! :)

Av Lovisa Ullberg - 29 oktober 2014 22:18

I eftermiddags så åkte jag till Nora en sväng. Det va så länge sen, så jag ville verkligen träffa henne nu!

Efter de så va jag på villa med maja.
Jag är ju inte så speciellt intresserad av bandy men det kan va rätt kul på villa. :) Men det blev lika sen, 4-4.

Av Lovisa Ullberg - 27 oktober 2014 20:28

Idag så har jag ju varit i Göteborg hela dagen.
Vi gick ju mest i affärer, men det va kul! ;) Jag köpte en del grejer, så det kanske kommer en haul imorn. ;P
Men jaa, det har varit en mysig dag helt enkelt!

Av Lovisa Ullberg - 26 oktober 2014 19:45

Idag så har jag varit i Cesarstugan.:D (där pappa spelar revyn osv)
De va jättekul att komma dit och träffa alla igen!
Vi var där för dom skulle fota till affischer och sånt för årets revy.
Eller aa det blir ju nästa år men. :')

Jag passade också på att ta lite bilder, för de hade ställt upp lampor och vit bakgrund osv, så det va lite kul! :)

Imorgon ska jag, mamma och Emelie åka till Göteborg över dagen.
Kommer bli najs!
Funderade på att göra en follow me around, men det kanske blir lite jobbigt att ta med sig kameran...
Var tycker ni?

Juste! Jag köpte ju en ny laddare till mobilen igår också. Var liksom tvungen, för den andra gick verkligen inte att använda.

Av Lovisa Ullberg - 24 oktober 2014 22:01

Nu är det äntligen lov! Riktigt skönt alltså. :)


Idag så hade jag ju både matteprov och spanskaprov, men båda gick bra. 

Sen hade vi idrott, men jag tog det lite lugnt för jag är jätteförkyld nu... 

Efter skolan så har jag varit med Maja hela eftermiddagen och kvällen typ. :)


Och jag är så sjukt irriterad just nu, för min laddare till mobilen hat typ gått sönder och jag vet inte vad som har hänt... Så jag kan inte ladda min telefon och jag har inte mycket battrei kvar. Så sjukt jobbigt! :(

Så nu får jag väl använda ipaden eller nåt, och så får jag åka och köpa en ny imorrn... 

Vi har bara en sån laddare hemma också. 

Jaja, riktigt irriterande alltså! 


 



Av Lovisa Ullberg - 23 oktober 2014 22:00

Nu är det bara en dag kvar till lov!! :)
Så himla gött!

Igår så kom ju de nya pll avsnittet ut, och jaa... Ni som har sett vet säkert. ;)
Nejmen, jag blev lite besviken för jag trodde att de skulle vara ett vanligt halloweenavsnitt, men dom bara snackade ju haha. Men sen fick jag reda på att det kommer ett julavslutnig istället, så nu får vi vänta äääännu längre...

Jaja, sen va jag ju på teatern och det va jättekul för vi har börjat på en pjäs nu. :)

Jag har blivit förkyld nu också... Känns lite tråkigt men aja. Hoppas jag inte blir sjuk iaf!

Lovisa


Heej
Lovisa här! Är 13 år och bloggar om min vardag.
Hoppas ni gillar min blogg!
Kram

Fråga något här

14 besvarade frågor

Sök

Instagram

 

Följ görna - lovisaullberg

YouTube

    

Prenumerera - Lovisa Ullberg

Senatse inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>



Ovido - Quiz & Flashcards