Lovisa Ullberg

Alla inlägg under september 2014

Av Lovisa Ullberg - 30 september 2014 21:53

Det känns faktiskt som att dagen har varit väldigt lång, vet inte varför men.
Vi hade ett matteprov idag, och det gick rätt bra.
Och förut så va jag på jazz, och det va roligt! Vi gör en dans till Zara Larssons låt Carry you home, och nu är vi ungefär vid halva tror jag. Men det är en kul dans. ;)

Imorgon så är det teater! :)
Har knappt skrivit om det, men det är iaf jättekul och jag längtar till imorgon.

Av Lovisa Ullberg - 29 september 2014 21:40


Photo by: Mats Johansson


Förresten så kom resultaten från tävlingen idag, och i disco singeln så va jag nära på att gå vidare till semifinal.
Det va 12 som gick vidare och jag kom på 14:de plats tror jag...
Samma med disco par, vi kom 7:a och 6 gick till final... Så är det alltid för oss, sjukt irriterande!

Av Lovisa Ullberg - 28 september 2014 20:53

Favoriten ^^


Jag har börjat lyssna på Ed Sheeran ganska mycket. I hans nyaste album finns det måga bra låtar. Han sjunger så himla bra! Men här är 3 bra låtar från de albumet iaf. 


Btw, jag testade att lägga upp låtarna från spotify nu haha. Jag har inte testat det innan, men det funkar bra hoppas jag. ;)



Av Lovisa Ullberg - 28 september 2014 20:31

Idag har jag bara tagit det lugnt. Jag har verkligen inte gjort någonting! Bara tittat på youtube vidos osv. 

Men det var bara skönt, för jag behövde verkligen det! :P

 


Men imorn så är det ju skola igen... Orkar verkligen inteee! Jag vill ha lov nu!

Längtar faktiskt till julen haha. Men det är så mysigt och roligt med julaftlon och allt. ;P Hösten skulle man nästan bara vilja hoppa över. Det regnar ju typ hela tiden. :`) Fast ibland kan det vara lite mysigt och typ se på film eller nåt när det regnar. <33


Dagen mysoutfit: 

 

T-shirt och tröja//lager 157 

Byxor//GinaTricot 


Älskar dessa boxorna! Dom är så himla sköna! 

Man ser dock inte så bra hur de ser ut på bilden, det ser typ ut som vanliga jeans haha. 


Av Lovisa Ullberg - 27 september 2014 21:16

Det gick sådär på tävlingen idag...
Inte den bästa precis. :P
Det va jättekul att dansa och så men domarna gillade inte mig idag haha. ;)
Men nu är jag iaf väldigt trött! Har tränat hela veckan liksom. Det blev rätt jobbigt i disco singeln, för den va sist.

Så det blir ganska skönt nu när där har varit tävling, för då har jag inte lika många träningar.

Btw så var det sista gången jag tävlade men min singeldräkt idag.
Den är för liten för mig, och eftersom att jag köpte den av en annan som hade haft den ett tag, så är den rätt sliten nu.
Så snart ska jag göra en ny! ;P

Av Lovisa Ullberg - 26 september 2014 21:25

Har precis krusat mitt hår, och ser på idol. :)

Jag var ju på tävlingsträningen förut, och det gick bra. Blev rätt trött efter några timmar sen. ;')
Jag har dock blivit förkyld och jag är inte världens piggaste...
Men jag ska köra ändå, och är taggad till 1000!
Kommer bli såå kul, känns väldigt länge sen nu.
Jag hoppas att jag kan somna sen, för jag brukar alltid ha svårt för de innan tävlingar. Jag bara tänker på danserna liksom haha. ;P

Vi ska iaf åka hemifrån vid typ 7 på morgonen imorgon...

Av Lovisa Ullberg - 25 september 2014 21:48

Idag har jag haft två träningar, först disco par efter skolan och sen hiphop nu på kvällen. Men det har gått bra!

Imorgon är det tävlingsträning, från halv 4 till halv 7 ungefär.
Ska köra alla danser helt enkelt.

Och sen på lördag så är det tävliiing. :)
Mycket nu, men det kommer ju bli mer chill sen efter tävligen.

Av Lovisa Ullberg - 24 september 2014 21:53

Lovisa


Heej
Lovisa här! Är 13 år och bloggar om min vardag.
Hoppas ni gillar min blogg!
Kram

Fråga något här

14 besvarade frågor

Sök

Instagram

 

Följ görna - lovisaullberg

YouTube

    

Prenumerera - Lovisa Ullberg

Senatse inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>



Ovido - Quiz & Flashcards