Lovisa Ullberg

Alla inlägg under september 2014

Av Lovisa Ullberg - 23 september 2014 21:54

Denna veckan så blir det vääldigt mycket träning, och det är ju för att det är tävling på lördag. Sjukt taggad är jag! Jag och maja köpte nya kläder til paren idag efter skolan, det blev najjs! :)

Sen är det en del med skolan osv, så jag är oftast väldigt trött. Därför blir det inte så jättebra bloggning just nu.
Jag har alltså fullt upp!
Men efter tävlingen så kommer det att bli lite mer lugnare liksom.
Då kommer jag ha mer tid helt enkelt. ;*

Av Lovisa Ullberg - 21 september 2014 21:35

I förmiddags så kom Nora hit en liten sväng. Hon är så mysig nu! :*

Sen så har jag tränat på eftermiddagen, först en timma hiphop och efter det en timma disco, men det gick bra!
Och nu idag är det bara 6 dagar kvar till tävlingen! :D

Av Lovisa Ullberg - 20 september 2014 20:00

Idag så åkte vi till lager 157 och shoppade lite, va kuul! 

Här kommer en haul. ;)


Av Lovisa Ullberg - 19 september 2014 21:17

Idag har jag faktiskt tonat håret. :)
Äntligen! Jag har ju blivit väldigt blond under sommaren.
Men jag blev jättenöjd och jag har längtar efter detta asså! :')

Annars idag så har vi orienterat på idrotten idag.
Jag är inte så jättebra på det, haha. ;')
Men nu fick man gå i par, så det va tur. För när jag måste gå själv så vet jag inte hur det kommer gå alltså!

Av Lovisa Ullberg - 17 september 2014 19:34

I helgen så har mamma varit i Nice, i Frankrike. 

Då fick jag en mascara från Victoria`s secret av henne. <3 

Jag provade den idag, och den va jättebra. 

Tack mammaaaaa ;)

       


Av Lovisa Ullberg - 16 september 2014 21:40

Har precis duschat, för jag va på jazz förut. Det va roligt!

Imorgon så ska vi ta skolfoto, kul fast ändå inte. Jag blir typ aldrig bra på skolfotot, det känns så stelt liksom.
Men i får väl se hur det blir. :P

Av Lovisa Ullberg - 15 september 2014 21:43

Idag har det varit en helt vanlig dag typ. :') Nejmen, det har inte hänt nåt speciellt liksom.
Det va träning efter skolan, disco.
Var roligt, men som tur va så var det inte lika jobbigt som förra träningen. ;P
För vi tränade mest på singeln idag.

Av Lovisa Ullberg - 14 september 2014 21:48

Idag så har jag och maja fotat.
Det blev rätt många bilder, så det va roligt! Och vi lockade håret, för det är så fint! Som ni ser så gjorde jag en ny header också. :)

Lovisa


Heej
Lovisa här! Är 13 år och bloggar om min vardag.
Hoppas ni gillar min blogg!
Kram

Fråga något här

14 besvarade frågor

Sök

Instagram

 

Följ görna - lovisaullberg

YouTube

    

Prenumerera - Lovisa Ullberg

Senatse inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>



Ovido - Quiz & Flashcards