Lovisa Ullberg

Alla inlägg under september 2014

Av Lovisa Ullberg - 13 september 2014 22:31

I förmiddags så va jag på dansskolan och tränade i två timmar, och det gick bra!

Sen på eftermiddagen/kvällen så va vi hos kusinerna och åt kvällsmat.
Dom har varit utomlands, så det va kul att ses. Fast dom va bruna, och det va inte kul. :( Haha, jag har knäppt nån bränna kvar så man kände sig rätt blek tyvärr...

Min modell kusse! *-*

Av Lovisa Ullberg - 12 september 2014 22:02

Idag efter skolan så gick jag och maja till stan och så fikade vi med Hanna och Sofia. Det var jättemysigt! :)

Imorgon så ska jag till dansskolan och träna på förmiddagen. Sen så kanske vi ska till Nora lite senare på eftermiddagen. :D

Av Lovisa Ullberg - 11 september 2014 21:51

Den här veckan har gått ännu snabbare än den förra! ;P
Det är liksom fredag imorgon, men det känns som att det va det precis.

Jag va och tränade hiphop förut. Det va roligt, men lite svårt.
Nu har jag haft fullt upp hela veckan, och tränat nästan varje dag.
Imorgon ska jag dock inte träna, men jag ska fika med några kompisar efter skolan. :)
Fast på lördag ska ska jag träna igen.
Det är tävling om 16 dagar, såå det börjar närma sig. :3

Av Lovisa Ullberg - 10 september 2014 21:53

Idag så var jag ju på teater, och det var inte så många där för vissa va sjuka och så. Men det va kul! :)
Nu första gången så gjorde vi mest saker så att vi skulle lära känna varandra lite, och sen så körde vi lite improvisering också.
Men det kommer bli riktigt kul när vi kommer igång med allt, och kanske gör en pjäs och så! :D

Jag har ju gått på sommarkurser där innan, och det är superkul att spela teater där. Liksom på en riktig scen och så!

När jag kom hem så va jag ute med en kompis och det var jättecoolt ljus över vattnet.
Sen nästan lite läskigt ut! ;P

Av Lovisa Ullberg - 9 september 2014 21:59

Idag på jazzen så jade vi en annan lärare, för hon som vi brukar ha skulle inte vara där idag.
Så vi gjorde lite annat och en annan koriografi idag. Men det var kul!

Imorgon så ska jag på teater!
Jag har stått på kö till en teaterskola och nu kom jag in.
Så det ska jag testa imorgon, blir spännande! :)

Jadå, rätt sant! ^^ Right? ;P

Av Lovisa Ullberg - 8 september 2014 21:25

Efter skolan idag så dansade jag disco, och det va ett riktigt jobbigt pass. Men roligt! :)
Jag har inte världens bästa kondition nu efter sommaren heller men... :P
Det va längesen jag va så trött efter en träning haha.

Vill ni se något speciellt på bloggen? Kommentera!!! :*

Av Lovisa Ullberg - 7 september 2014 20:40

Idag har jag varit med maja, och i förmiddags så cyklade vi til Coop och köpte Ben & Jerry. Sen såg vi på Sune. :))) bästa filmen! ;*

Sen så har vi tränat lite på vår pardisco, för det är tävling om 3 veckor. :)
Vi blev rätt varma, så då gjorde vi Ice Bucket Challange. ;)
Det var kaaallt, men kul!

Av Lovisa Ullberg - 5 september 2014 22:14

Nu är det redan helg igen! Känns väldigt gött. :)
Men det har liksom bara varit en vanlig vecka, fast den har gått otroligt fort!

Imorgon ska jag till dansskolan och träna lite, och sen på kvällen så ska vi till några kompisar.
Sen har jag inget mer planerat under helgen.

Lovisa


Heej
Lovisa här! Är 13 år och bloggar om min vardag.
Hoppas ni gillar min blogg!
Kram

Fråga något här

14 besvarade frågor

Sök

Instagram

 

Följ görna - lovisaullberg

YouTube

    

Prenumerera - Lovisa Ullberg

Senatse inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>



Ovido - Quiz & Flashcards