Lovisa Ullberg

Alla inlägg under augusti 2014

Av Lovisa Ullberg - 31 augusti 2014 21:28

Nu har vi kommit hem från storstaden, och det känns rätt skönt, men också lite tråkigt.
Gillar Stockholm! <3

Idag så har vi varit i Barkarby, där finns det massa märkeskläder.
Men där köpte jag inget, bara kollade. ;)
Sen så har vi bara åkt bil, och så stannade vi på Ikea och åt mat. :3

Jag har köpt lite grejer i Sthlm, och då tänkte jag bara på om ni vill ha en haul eller om jag bara ska ta bilder på sakerna liksom. Ni får gärna kommentera om ni vill ha en haul eller inte iaf!

Imorgon är det måndag och ny vecka.
Disco imorgon också, och då ska jag gå i den nya gruppen. Hoppas det blir bra! :)

Av Lovisa Ullberg - 30 augusti 2014 22:38

Idag så har vi gått lite på stan, och vi fikade med några kompisar.
Det var mysigt! :P

Sen resten av dagen så gick vi på grönan.
Det var ganska mycket folk,men jag åkte typ allt.
Jag och mamma testade den nya, eclipse. Den var rätt läskig, men ändå
härlig liksom. xD
Så det var roligt!

Massa bilder! ;') ^^

Av Lovisa Ullberg - 29 augusti 2014 22:39

Efter skolan idag så åkte vi ju till Stockholm.
Det tar ju ett tag att åka dit, men ni är vi framme iaf och vi har chillat lite på hotellrummet. ;)
Vi bor jättenära grönalund, så man ser dit om man tittar ut genom fönstret.

Men imorgon ska vi gå på stan och sen så ska vi nog gå på grönan.
Det va inte så länge sen vi va här egentligen. ;)
Men man tröttnar ju inte på Stockholm. Inte jag iaf!
Älska storstaden! ;D

Av Lovisa Ullberg - 28 augusti 2014 21:56

Jag var på första hiphopen för terminen förut, och det va jättekul!
Lite svårare nu, men jag tyckte bara att det va roligt!

Imorgon är det redan fredag, och efter skolan ska vi till Stockholm.
Och vi ska vara där över helgen. :)

Snee :p

Av Lovisa Ullberg - 26 augusti 2014 21:57

Idag har jag testat två nya danser, jazz och modern jazz. För vi kunde inte bestämma vilken vi ville gå på.
Men nu har vi bestämt oss för jazz.
Båda är roliga, men jazz är ändå roligare för det är lite likt disco och så.
Men det kommer bli jättebra! :)

Så jag har dansat mycket idag. Efter skolan alltså. :P
Sen så har jag bara pluggat lite, för vi har redan fått läxor...
B.la i spanska. :)
Vi har börjat med språk nu i 7:an och jag har alltså valt spanska.
Jag tycker att det är lite kul att kunna spanska, eftersom att jag har varit i Spanien och kommer säkert åka dit igen. :)
Alla i familjen gillar Mallorca, för mamma har bott där och så. ;')
Dit vill jag gärna åka!
Men jaja, vi hörs! :*

Och bara för skojs skull så för ni en bild från Mallorca, förra sommaren.
Gud så brun man va då också!! *0*

Av Lovisa Ullberg - 25 augusti 2014 22:06

Idag så var det ju första dansen, eller disco då.
Och jag måste faktiskt säga att jag är riktigt besviken... :/
Juuupp!! Ni läste rätt! Haha, nejmen vi anmälde oss till en grupp med massa yngre i och det var jättelätt, så det blev tråkigt...
Men vi ska nog börja i en annan grupp, som är halv fem på måndagar istället.

Imorgon så ska jag faktiskt testa nya danser.
Jag har ju varit på några läger i sommar och då har vi dansat jazz, som jag tyckte va roligt. Så det ska jag testa. Jag ska testa två olika, för vi kunde inte bestämma oss. ;)

Av Lovisa Ullberg - 24 augusti 2014 21:54

Ledsen för dålig bloggning...

Men igår så va jag ju på stan, med ida och maja. Vi åt lunch där, och det va najss!

Sen så åkte jag med ida hem, och sov över där.
Vi hade mysigt och så va vi med Isak och Martin på kvällen, lyssnade på musik och såå. :)

Jag kom hem på förmiddagen, för sen så va vi på kalas hos mammas kusin.
Och där va vi på eftermiddagen/kvällen. :3

Det är faktist ganska många som fyller år idag, lite kompisar och min moster hehe. Grattiiiiis! :)

Imorgon så är det skola igen. :/
Inte så kul... Men det som är kul är att dansen börjar! :D
Det är disco imorgon, och jag är riktigt taggad ! :)

Lovisa


Heej
Lovisa här! Är 13 år och bloggar om min vardag.
Hoppas ni gillar min blogg!
Kram

Fråga något här

14 besvarade frågor

Sök

Instagram

 

Följ görna - lovisaullberg

YouTube

    

Prenumerera - Lovisa Ullberg

Senatse inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>



Ovido - Quiz & Flashcards