Lovisa Ullberg

Alla inlägg under augusti 2014

Av Lovisa Ullberg - 23 augusti 2014 10:24

Linne//bikbok
Byxor//cubus
Kofta//GinaTricot

Av Lovisa Ullberg - 22 augusti 2014 22:25

Blir ett sent inlägg idag...
Men nu är det iaf helg, och det känns gött! Vi firade med kräftor hahah. :')

Av Lovisa Ullberg - 21 augusti 2014 21:22

Idag har det faktist varit en ganska chill dag. ;)
Vi behövde inte ha slöjd, för det va typ lite grejer som skulle fixas osv.
Så vi hade typ rast jättelänge. :')

Efter skolan så åkte jag till Nora. Och det va sjuuukt länge sen, så det var jättemysigt att träffa henne igen.

Imorgon så är det redan fredag, och veckan har gått riktigt fort.

Hihi, min goding! <3

Av Lovisa Ullberg - 20 augusti 2014 20:39

Idag så började vi med vanliga lektioner liksom, men vi fick inte jobba så mycket direkt. Mest pratade och så.
Sen så fick vi vi sluta lite innan 12, så det var en kort dag.

När jag kom hem så träffade jag maja.
Och nu så tittar jag på idol.
Det började ju i veckan, och jag tycker att audition är roligt att se. ;)

Av Lovisa Ullberg - 19 augusti 2014 21:49

Idag så fick vi våra datorer i skolan.
De flesta har ju iPads, och det hade vi på min gamla skola. Men på min nya skola så har man datorer.
Det är väl najs, fast jag gillar iPads mer. ;P
Så vi har mest grejat med datorerna idag, och sen så slutade vi 13.

I morgon så börjar dom "riktiga" lektionerna. Kommer bli lite jobbigt, men vi börjar 8 och slutar 12, så det är inte en lång dag. :')

Av Lovisa Ullberg - 18 augusti 2014 21:40

Idag var det första dagen i 7:an.
Det gick jättebra, även fast det var lite pirrigt i början med ny skola och allt.
Men vi gjorde inte så mycket idag, bara kollade runt på skolan och pratade typ. :')
Vi skulle egentligen sluta 1, men vi fick sluta 12.15 i stället. :3
Men vi fick ändå stanna i stan och vänta i över 1 timma, för jag åker buss.
Jag kan cykla, för det tar typ bara 15-20 min.
Men iaf, i morgon så börjar vi 9 och slutar 14, så det är rätt gött!
Första veckan blir nog rätt chill tror jag.

Blir tyvärr en gammal bild nu. :')

Av Lovisa Ullberg - 18 augusti 2014 07:29

Är ni taggade? 


   

Tröja//Zara      Byxor//GinaTricot 

Av Lovisa Ullberg - 17 augusti 2014 20:44

Okej.., skola i morgon då. :(

Neeee, jag vill verkligen inte. Alltså det känns bara konstigt. Att komma till en nya skola och knappt känna nån annan än dom man gick med i förra klassen. 

Och så ska jag gå upp kl 06.20, fyyyyy! För vi börjar kl 8, och det är jag inte van vid. 

I min förra skola så började vi kvart i 9 varje dag, vilket var ganska lyxigt egentligen. 

Men vi kommer säkert inte börja 8 vajre dag, har ju inte fått schemat än så vi får se. 


Jaja, men jag har inte gjort nåt speciellt idag, träffade maja på eftermiddagen och vi cyklade, till coop! Hahaha.

Sen så har jag väl förberett inför imorgon och så... 


Men till er som också börjar skolan i morgon... HA DET SÅ KUL! :D

Skoja lite. Man har inte kul i skolan lovisa... Eller vissa kanske har det. 

Längtar ni till skolan eller inte?

Pusshej :*

 

 

Lovisa


Heej
Lovisa här! Är 13 år och bloggar om min vardag.
Hoppas ni gillar min blogg!
Kram

Fråga något här

14 besvarade frågor

Sök

Instagram

 

Följ görna - lovisaullberg

YouTube

    

Prenumerera - Lovisa Ullberg

Senatse inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>



Ovido - Quiz & Flashcards