Lovisa Ullberg

Alla inlägg under augusti 2014

Av Lovisa Ullberg - 16 augusti 2014 21:25

Idag så har jag varit med maja, och vi gjorde väl inte så mycket.
Det har regnat och åskat idag...

Men nu så är jag hos mormor & morfar, och ska sova här inatt. För mamma och pappa är inte hemma.

Av Lovisa Ullberg - 15 augusti 2014 18:12

Jag köpte lite träningsgrejer på Stadium förut. Till dansen och så. 

 

Jag köpte först ett par springtights, för jag behövde nya.

       

 

Sen köpte jag träningsshorts, eller cykelbyxor typ. För jag ville ha det till dansen.

 

   

Sen så behövde jag ett par nya träningsskor, så jag köpte dessa. Tyckte att de va jättesnygga och sköna att dansa i och så. 

 

Av Lovisa Ullberg - 15 augusti 2014 18:01

   

Av Lovisa Ullberg - 15 augusti 2014 16:40

Nu har vi precis fikat. Var mums! ;)

När jag fyllde år så fick jag ett presentkort, så jag kan ta ett till hål i örat.
Det ska jag göra nu! :)
Alltså jag ska ta en till hål i högra örat, så att jag har två hål.
Det kommer bild sen när jag har gjort det. :3

Av Lovisa Ullberg - 14 augusti 2014 22:17

Idag har jag inte gjort någonting, och jag har varit hemma själv hela dan.
Men jag bakade chokladbollar hahah.
Dom blev fruktansvärt fula. :')
Jaaapp, inget kul som hänt idag iaf. :')

Imorgon är det 3 dagar kvar till skolan... :(
Varför går det så fort?! Det känns ju som det va igår man sa: Nu är det en månad kvar till skolan.

Ååå, saknar detta så sjukt!
#tbt (skolavslutningen)
Vill göra om alla roliga saker med klassen... :(
Lucia, Liseberg, båten och massa mer!

Av Lovisa Ullberg - 13 augusti 2014 22:18

Idag så hoppade vi ju trampolin, och det va jättekul! :)
I gjorde typ lite volter och akrobatik också, och så fick man hoppa lite på trampolinen som man ville. ;)
Efter det så har vi dansade vi ett pass och sen så va lägret slut kl 15.
Jag tyckte iaf att lägret va jätte najs!

Men nu så är jag väldigt trött.
Och jag har typ bara chillat nu. :3

Av Lovisa Ullberg - 13 augusti 2014 08:57

Jag hann inte skrva nåt igår, så jag skriver lite snabbt nu.
Men jag är ju på dansläger.
Och igår så dansade vi 4 pass. Ett disco, hiphop, jazz och balett.
Det var superkul att dansa igen, fast inte baletten för jag tycker att det är skittråkigt haha.
Sen så såg vi på film på kvällen.

Idag blev vi väckta kvart över 7, och va ute och sprang halv 8...
Sen åt vi frukost och nu så har vi packat ihop våra grejer och så.
Snart så ska vi gå och hoppa trampolin, kommer bli naaajs! :)

Av Lovisa Ullberg - 11 augusti 2014 22:06

I morgon ska jag på ett läger på dansskolan.
Det kommer typ vara ett lite blandat läger tror jag, inte bara dans alltså.
Men det kommer bli kul, och jag vet faktiskt inte riktigt vad vi kommer att göra, men det får vi väl se i morgon helt enkelt. :)
Det är bara en natt, så jag kommer hem på onsdag eftermiddag.

Lovisa


Heej
Lovisa här! Är 13 år och bloggar om min vardag.
Hoppas ni gillar min blogg!
Kram

Fråga något här

14 besvarade frågor

Sök

Instagram

 

Följ görna - lovisaullberg

YouTube

    

Prenumerera - Lovisa Ullberg

Senatse inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>



Ovido - Quiz & Flashcards