Lovisa Ullberg

Alla inlägg under augusti 2014

Av Lovisa Ullberg - 10 augusti 2014 22:35

Jag och maja cyklade till Coop idag igen. :')
Men vi behövde handla lite grejer, så vi cyklade dit.
Eller jag behövde köttbullar men. :ppp

Fullmåne... :/

Av Lovisa Ullberg - 9 augusti 2014 22:31

Idag så cyklade jag och maja till Coop, haha. :3
Vi hade lite tråkigt så vi drog dit.
På hemvägen så vad det as jobbigt, för det va värsta motvinden...

Alltså det är 9 dagar kvar till skolan!!
Helt sjukt va fort sommarlovet har gått.
Jag längtar INTE till skolan!
Och jag börjar ju 7:an och på ny skola.
Det blir väl kul att träffa lite nya kompisar och så, men jag vill fortfarande gå med min gamla klass...
Dom va bäst! <333
Och sen är jag verkligen inte sugen på att börja plugga och så igen.
Uschhhhhh!!!

Av Lovisa Ullberg - 8 augusti 2014 22:51

Jag har precis tittat på frozen, eller frost på svenska då. :')
Jag hade faktiskt inte sett den filmen innan!
Men den var jättebra och mysig.
Älskar Olaf och Sven!! <333 mina favoriter!

Men annars idag så har jag inte gjort så mycket. Va bara med en kompis förut. :)

Av Lovisa Ullberg - 7 augusti 2014 20:45

Av Lovisa Ullberg - 7 augusti 2014 20:37

Idag så jag, mamma och emelie varit och shoppat. 

Jag hittade lite saker, så snart kommer det en haul. :)


 

Mums :P

 

Dagens #outfit idag:


Tröja - Tommy Hilfiger (men jag köpte den på rydèns)

Shorts- Italien 


Av Lovisa Ullberg - 6 augusti 2014 22:30

Jag, mamma och Emelie var och fikade med ida, hennes mamma och syrra i eftermiddags. (Alltså ida, som jag dansar med, hehe)
Och sen gick vi ner till torget och kollade lite i några affärer.
Så det va mysigt! :)

Av Lovisa Ullberg - 5 augusti 2014 21:44

Jag kom hem från Ida typ halv 1 idag.
Då gjorde jag mat och så kom maja.
Vi bakade kladdkaka, den blev god men vääldigt ful så jag tog ingen bild på den. :')
Sen så satt vi med datorn lite. Och förut så cyklade vi med syrrorna.

Alltså herregud!! *0* så fruktansvärt snygg. #austinmahone <333

Sjunger jättebra också!! <3333


Av Lovisa Ullberg - 4 augusti 2014 23:38

Idag har jag varit med ida och vi ska sova över inatt.
Men vi har iaf haft jättekul, och kollat på film för det har regnat och åskat.
Och nu ser vi oxå på film. ;')

Haha dålig bild men.

Lovisa


Heej
Lovisa här! Är 13 år och bloggar om min vardag.
Hoppas ni gillar min blogg!
Kram

Fråga något här

14 besvarade frågor

Sök

Instagram

 

Följ görna - lovisaullberg

YouTube

    

Prenumerera - Lovisa Ullberg

Senatse inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>



Ovido - Quiz & Flashcards