Lovisa Ullberg

Alla inlägg under juli 2014

Av Lovisa Ullberg - 31 juli 2014 22:16

I förmiddags så va jag med maja, och fotade lite.
Det gick väl bra, och vi fick några bra bilder. :)

Sen vid tre så fikade vi med kusinerna.
Och sen så köpte vi fisk på spiken haha.

När vi kom hem så va jag med maja igen, och vi va typ ute och så träffade vi några kompisar. :3

:')

Av Lovisa Ullberg - 31 juli 2014 14:54

Av Lovisa Ullberg - 30 juli 2014 22:12

Idag så har vi varit hos farmor & farfar.
Först så åkte vi och fiskade, eller farfar har typ en liten båt vid en å, så där fiskade vi. Men vi fick bara en mini abborre och en mini gädda haha. :)

Sen så har vi åkt fyrhjuling, för farfar har en. Det var jätteroligt!
Vi åkte moped också, men det har jag gjort där förut.

När vi kom hem så va jag ute med några kompisar, och cyklade.

HAHAH fin bild. :')

Av Lovisa Ullberg - 29 juli 2014 22:35

Idag så var vi och badade lite, inte så jättelänge men.
Sen nu på kvällen så va jag med maja, och vi va typ ute och lyssnade på musik. Sen så tog vi en cykeltur med syrrorna. :)

I morgon ska vi nog till farmor och farfar, och fiska. ;')

Av Lovisa Ullberg - 28 juli 2014 22:18

Idag så har jag träffat ida och maja, och vi hade jättekul!
Det va superlänge sen som jag va med ida, så det va najs. ;)

Alltså det är 21 dagar kvar till skolan börjar, alltså 3 veckor...
Längtar veklingen inte. :(
Jag är inte så jätte taggad på att börja sjuan. Inte än iaf!
Och jag vill inte att lovet ska ta slut, för det har gått sjukt fort hittills!

Av Lovisa Ullberg - 27 juli 2014 22:41

#nofilter :')

Idag har jag varit med maja typ hela dagen.
Och vi har typ varit ute osv.
Först så var det jättevarmt ute, men sen blev det åska och spöregn. ;P

Av Lovisa Ullberg - 26 juli 2014 23:35

Ikväll så va vi på diggiloo i stan.
Det var väl inte jättebra artister, men det var roligt ändå. ;)
Vi satt ganska långt bak, men sen på slutet så fick vi gå fram till scenen, så då såg vi bra!

Jag har väl inte så mycket mer at skriva om det, så har kommer lite bilder. ;)

Favoriterna i kväll. ;)

Av Lovisa Ullberg - 25 juli 2014 23:32

Ikväll så var vi på Blomberg och åt kvällsmat och badade men några kompisar.
Det var väldigt skönt i vattnet, till och med på kvällen.
Sen så satt vi och kollade på solnedgången, och det var mysigt! :)

Lovisa


Heej
Lovisa här! Är 13 år och bloggar om min vardag.
Hoppas ni gillar min blogg!
Kram

Fråga något här

14 besvarade frågor

Sök

Instagram

 

Följ görna - lovisaullberg

YouTube

    

Prenumerera - Lovisa Ullberg

Senatse inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>



Ovido - Quiz & Flashcards