Lovisa Ullberg

Alla inlägg under juli 2014

Av Lovisa Ullberg - 9 juli 2014 21:55

Idag så har vi varit och badat. Det var sjuukt kallt i vattet, typ 12 grader!
Men i luften har det varit väldigt skönt.

I morgon ska vi till kusten, med maja och hennes familj. :)
Vi ska typ bada och fiska krabbor och såå. ;') Men vi ska bara va där över dagen liksom.
Kommer bli niceee!

Snart ska jag titta lite på fotbolls - VM.


Av Lovisa Ullberg - 7 juli 2014 23:09

Nu är vi då hemma i Sverige.
Saknar redan Italien... ;')
Men det var skönt att komma hem nu iaf.

Jag ska snart göra en ny header!
Så fort jag kan, för nu har jag lite nya bilder liksom.

Haulen kommer väl imorgon eller nåt. ;)

Men nu är jag väldigt trött, så jag ska sova.
Gonatt!

Av Lovisa Ullberg - 7 juli 2014 07:45

Snart ska vi åka till flygplatsen...
Jag har precis ätit den sista frukosten vid poolen. ;)
Kommer sakna detta!

Det är tydligen rätt fint väder hemma oxå. Kanske inte lika varmt som här men. ;)

Jag bloggar väl i Sverige sen då!
Kram :*

Av Lovisa Ullberg - 6 juli 2014 21:55

I morgon åker vi ju hem från Italien.
Jag längtar hem, men jag vill ändå inte åka... :/
Men det har varit väldigt gött här!

Vi har iaf varit på stranden idag.
Fast vi letade efter parkering typ halva dagen kändes det som. :')
Det va såå mycket folk!
Vi skulle åka till den stranden vi har varit på tidigare i morse, men då fanns det ingen parkering så vi åkte till en annan strand, en stenstrand.
Men kusinerna fick parkering på stranden vi ville va på, så vi åkte dit efter några timmar.
Hahah, lite krångligt! ;)

Men sen när vi kom hem från stranden så badade vi sista gången i poolen...
Sen åt vi pizza.

Vi kommer åka tidigt på morgonen till flygplatsen i morgon...
Eftersom att det tar 3 timmar att åka dit. Och sen 3 timmar i planet.
Vi kommer väl vara hemma i huset i Sverige vid halv åtta kanske
Lång resa!

Hihi, syrran och kusinerna. <3

Av Lovisa Ullberg - 5 juli 2014 22:26

Idag har vi varit hemma och badat i poolen.
Vi fyllde massa vattenballonger och la i poolen. ;')

Sen åkte vi till ett köpcentrum för att vi skulle handla, och så kollade vi i några andra affärer lite.
Jag köpte en tröja, som ni får se i haulen jag ska göra när vi kommer hem.

I morgon är det sista hela dagen liksom, och då ska vi vara på stranden.

Av Lovisa Ullberg - 5 juli 2014 10:28

Igår var vi på stranden hela dagen.

På vägen hem så stannade vi och fotade lite vid ett solrosfält.
Det fanns supermånga solrosor.

På kvällen så åt vi ju på resturang, och sen kollade vi på fotbollen i en bar som ligger typ där vi bor.

I dag ska vi vara hemma vid poolen, och i morgon (sista dagen) är vi på stranden.
Vi åker ju hem på måndag.

Av Lovisa Ullberg - 4 juli 2014 20:51

Nu sitter jag på resturang och har precis ätit.
Vi är i en by typ, och har gått i lite affärer och så.

Lovisa


Heej
Lovisa här! Är 13 år och bloggar om min vardag.
Hoppas ni gillar min blogg!
Kram

Fråga något här

14 besvarade frågor

Sök

Instagram

 

Följ görna - lovisaullberg

YouTube

    

Prenumerera - Lovisa Ullberg

Senatse inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>



Ovido - Quiz & Flashcards